למה כדאי לבחור בייעוץ משכנתא פרטי עם עדי שטרן

בחירת יועץ המשכנתא שילווה אתכם בתהליך רכישת הדירה היא אחת ההחלטות החשובות והמשפיעות ביותר שתקבלו. זהו לא רק עוד נותן שירות, אלא שותף אסטרטגי למסע המשמעותי בחייכם, דמות מפתח שהמקצועיות והאמינות שלה יקבעו במידה רבה את הצלחת העסקה. לכן, חשוב מאוד לבחור ביועץ שחולק ערכי יסוד דומים לשלכם, כזה שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות שינחה אתכם בדרך הנכונה והטובה ביותר עבורכם, מתוך אכפתיות ומחויבות אמיתית. כיועץ משכנתאות מוביל, אני שמח לשתף שהערכים המרכזיים המנחים אותי בעבודה הם שירותיות, מקצועיות ושקיפות. בואו נראה איך הם באים לידי ביטוי ומייצרים ערך ייחודי ללקוחות שבוחרים בי.

שירותיות – לחזות את הצרכים ולתת מענה מעל ומעבר
בבסיס תפיסת העולם שלי עומדת השאיפה לספק ללקוחות חוויית שירות יוצאת דופן, שמעניקה הרבה מעבר לסטנדרט המקובל. המחויבות שלי היא לא רק למלא אחר הציפיות, אלא לעלות עליהן בכל פרמטר אפשרי. איך אני עושה את זה? בראש ובראשונה על ידי הקשבה פעילה והיכרות עמוקה עם עולמם של הלקוחות. אני משקיע את הזמן ללמוד את המאפיינים הפרטניים, החלומות והחששות של כל משפחה, כדי להתאים עבורם פתרון שיהיה בדיוק הפתרון הנכון להם. חשוב לי להבין את התמונה המלאה ולהכיר לא רק את הנתונים הכלכליים אלא גם את הנפשות הפועלות.

על בסיס ההיכרות הזו, אני מסוגל לצפות מראש קשיים או אתגרים שעלולים לצוץ במהלך התהליך, ולפעול באופן פרואקטיבי כדי למנוע אותם. למשל, להכין את הלקוחות לתרחישים שונים, לתת כלים להתמודדות עם מצבי דחק, ולמצוא פתרונות יצירתיים לבעיות שמתעוררות. התקשורת השוטפת שאני מקיים, שמשלבת עדכונים יזומים לצד זמינות מלאה מצידי בכל עת, מאפשרת ללקוחות לשמור על תחושת שליטה ורוגע לאורך הדרך, ולהמשיך בשגרת חייהם בלי לאבד את השפיות… הידיעה שיש להם כתובת אחת, אמינה ומקצועית, לכל שאלה או התלבטות, מעניקה את השקט הנפשי שכל כך נחוץ במסע הזה.

מקצוענות – ללמוד ולהתפתח כל הזמן כדי לתת מענה מקיף
כדי לספק ללקוחות שירות מעולה, צריך להיות בראש ובראשונה מקצוען ברמה הגבוהה ביותר. עבורי, מקצוענות היא הרבה מעבר לתארים ולתעודות (שגם בהם יש לי שפע…). זוהי דרך חיים של למידה מתמדת, של סקרנות אינסופית ושל רצון בלתי פוסק להשתפר. את הידע הרחב שצברתי ואני ממשיך לצבור בתחומי הליבה – משכנתאות, פיננסים, נדל"ן – אני מעמיד לרשות הלקוחות כדי לתת להם מבט על ופתרון מקיף. כשמגיעים אליי זוגות צעירים, לרוב מלווה אותם חוסר וודאות לא רק לגבי המשכנתא עצמה, אלא גם לגבי סוגיות כמו כדאיות העסקה, תזרים המזומנים העתידי, חסכונות לטווח ארוך, ועוד. המומחיות שלי במגוון התחומים מאפשרת לי לתת מענה הוליסטי שמתייחס למכלול ההיבטים הקשורים לרכישת דירה, ולשמש כמעין "מנטור פיננסי" שמלווה את המשפחה גם מעבר לאישור ההלוואה הנקודתי.

כמובן שאני תמיד מוודא שאני מצויד בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, שיאפשרו לי לתת ללקוחות יתרון משמעותי. אבל חשוב לי גם לשמור על ענווה, ולהכיר בכך שאין אדם שיודע הכל. תמיד אפשר וצריך להמשיך לשכלל את הכישורים, בין אם באמצעות קורסים מקצועיים, השתלמויות, כנסים או פשוט דיאלוג מתמיד עם קולגות מהתעשייה והלקוחות עצמם. אגב, אחד הדברים שהכי מלמדים ומצמיחים אותי כיועץ הם המשוב והרפלקציה העצמית שאני עושה לאחר כל עסקה או אינטראקציה. המחויבות האמיתית שלי היא להפיק לקחים ולהשתפר בכל פעם מחדש, כדי להעניק ללקוחות הבאים חוויה מדויקת ומותאמת אישית עוד יותר.

שקיפות – לתת את כל המידע כדי לאפשר בחירה מושכלת
הערך השלישי שמהווה נדבך חשוב בתפיסת העולם שלי הוא שקיפות. אני מאמין בתקשורת כנה ופתוחה מול הלקוחות, בלי משחקים ובלי אותיות קטנות. כשמדובר באחת ההחלטות הכי גורליות שיש, של לקיחת משכנתא, אני רואה כחובה עליונה לשתף את הלקוח בכל פיסת מידע רלוונטית, גם אם היא לא תמיד נוחה או קלה לעיכול. המטרה שלי היא לצייד אתכם במלוא הנתונים, כולל יתרונות, חסרונות וסיכונים אפשריים, כדי שתוכלו לקבל החלטה מודעת ואחראית. בניגוד לבנקים עצמם למשל, שעשויים להטות את הצגת הדברים כדי "למכור" מסלול או מוצר מסוים, אני מחויב לאובייקטיביות מלאה ולניטרליות – אין לי שום אינטרס אחר מלבד האינטרס של הלקוחות שלי.

אגב, השקיפות באה לידי ביטוי לא רק בתוכן אלא גם באופן הצגת הנתונים. אני מאמין שעלינו כיועצים לפשט ולתרגם את כל המונחים והפרמטרים המקצועיים לשפה ברורה ונגישה. הלקוחות לא צריכים להיות "מומחי משכנתאות" כדי לעבור את התהליך בהצלחה – זו בדיוק העבודה שלנו, לתמצת ולהסביר כך שגם מי שנתקל במושגים האלה לראשונה יוכל להבין אותם על בוריים. זה נכון לגבי הפגישות האישיות, אבל גם לגבי התכנים השיווקיים שאני מייצר במדיה. גם שם המטרה היא לא "לסנוור" עם מילים גדולות, אלא לתת ערך אמיתי בדמות ידע מנוסח היטב.

סיכום
אלו הם אם כן שלושת העקרונות המרכזיים שמכתיבים את אופן הפעולה שלי כיועץ משכנתאות – שירותיות, מקצועיות ושקיפות. עבורי מדובר לא רק בקוד אתי, אלא בבסיס לקשר ארוך טווח של אמון והדדיות עם הלקוחות. אני משוכנע שזו הדרך הנכונה לא רק מבחינה עסקית, אלא גם מבחינה ערכית ואנושית. העובדה שלקוחות כל כך רבים ממליצים עליי לאחרים ובוחרים לשמור על קשר גם שנים אחרי שהעסקה נסגרה, מוכיחה שהשילוש הזה אכן מייצר חוויה יוצאת דופן עבורם.

אז אם גם אתם מחפשים יועץ משכנתאות ששם את הערכים של שירות, מקצועיות ושקיפות בראש סדר העדיפויות – אשמח מאוד להכיר ולבחון יחד כיצד אוכל לסייע גם לכם להגשים את החלום ולהצליח בעסקה הגדולה בחייכם. צרו איתי קשר ותגלו שאפשר לצלוח את המסע המורכב הזה ביתר קלות ובטחון, כשיש לצידכם מלווה אמין ומסור שחולק איתכם ערכי יסוד דומים. אני כאן כדי להעניק לכם חוויה מעצימה ומספקת, וללוות אתכם כל הדרך עד הבית.

רוצים לחסוך מאות אלפי שקלים במשכנה שלכם?

עוד מאמרים בנושא

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התחלת שיחה
אנחנו זמינים
הי 👋
איך אפשר לעזור לך?