מבזבזן לבעל נכס: המסע המפתיע של יואב אל עולם הנדל"ן

 

גלו כיצד פגישה אחת עם יועץ משכנתאות שינתה את חייו של צעיר בן 26 מבזבזן חסר דאגות לבעל נכס מצליח. סיפור השראה על התבגרות פיננסית והגשמת חלומות.

יואב, צעיר תל אביבי בן 26, חי את החיים על הקצה. משכורת נכנסת – משכורת יוצאת. מסיבות, טיולים לחו"ל, בגדי מותגים ומסעדות יוקרה היו סדר היום שלו. "לקנות דירה? בשביל מה?" היה אומר לחבריו, "אני צעיר, אני רוצה ליהנות מהחיים!"

אבל גם ליואב היו רגעים של מחשבה. "לפעמים הייתי מסתכל על החשבון בנק שלי בסוף החודש ומרגיש ריקנות," הוא מספר. "ידעתי שאני צריך לעשות משהו, אבל לא ידעתי מה."

הנקודה ששינתה הכל הגיעה כשיואב נתקל במודעה של שטרן משכנתאות. "זה היה מוזר," הוא צוחק, "אני אפילו לא יודע למה לחצתי על המודעה. אולי זה היה הגורל."

יואב קבע פגישת ייעוץ, בעיקר מתוך סקרנות. "נכנסתי למשרד של עדי שטרן בלי שום ציפיות," הוא נזכר. "חשבתי שזו תהיה שיחה של חמש דקות ואצא משם."

אבל מה שקרה בפגישה הזו שינה את חייו של יואב לחלוטין.

"עדי התחיל לשאול אותי שאלות על החיים שלי, על התוכניות שלי לעתיד," מספר יואב. "פתאום מצאתי את עצמי חושב על דברים שמעולם לא חשבתי עליהם קודם."

עדי הציג בפני יואב תמונה מפתיעה: למרות אורח החיים הבזבזני שלו, היה ליואב פוטנציאל כלכלי לא מבוטל. "הוא הראה לי איך אם אשנה כמה הרגלים קטנים, אוכל לחסוך סכום משמעותי כל חודש," אומר יואב. "פתאום הבנתי שיש לי אפשרויות שלא חלמתי עליהן."

עדי הציג בפני יואב את האפשרות לרכוש דירה להשקעה. "הוא הסביר לי איך אני יכול לקנות דירה קטנה, להשכיר אותה, ושהשוכר בעצם ישלם לי את המשכנתא," מספר יואב בהתרגשות. "זה נשמע כמו קסם."

הפגישה הזו הציתה משהו ביואב. "יצאתי משם עם תחושה שאני יכול לעשות משהו גדול," הוא אומר. "פתאום היה לי חלום, מטרה."

בחודשים שלאחר מכן, יואב עבד צמוד עם עדי. הם בנו תוכנית חיסכון, למדו על אפשרויות השקעה שונות, ובחנו נכסים פוטנציאליים. "עדי היה שם בשבילי בכל שלב," אומר יואב. "הוא לימד אותי דברים שלא ידעתי שאני לא יודע."

שישה חודשים לאחר הפגישה הראשונה, יואב רכש את הנכס הראשון שלו – דירת שני חדרים בפתח תקווה. "כשחתמתי על החוזה, הרגשתי כאילו אני חולם," הוא נזכר. "אני, שחשבתי שאני אבוד כלכלית, פתאום הייתי בעל נכס."

היום, שנתיים לאחר אותה פגישה גורלית, החיים של יואב נראים אחרת לגמרי. הדירה מושכרת ומכסה את תשלומי המשכנתא, והוא כבר מתכנן את הרכישה הבאה. "אני עדיין נהנה מהחיים," הוא מחייך, "אבל עכשיו אני עושה את זה בצורה חכמה יותר."

יואב מדגיש כי המפתח להצלחה שלו היה הליווי המקצועי. "בלי עדי, הייתי עדיין באותו מקום," הוא אומר. "הוא לא רק עזר לי עם המשכנתא, הוא שינה את כל הגישה שלי לכסף ולחיים."

הסיפור של יואב הוא דוגמה מצוינת לכוח של ייעוץ מקצועי. "אני תמיד אומר לחברים שלי – לכו לפגישת ייעוץ," הוא מסכם. "גם אם אתם חושבים שאין לכם סיכוי, אתם עשויים להיות מופתעים. זו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי."

עבור יואב, פגישה אחת הייתה כל מה שנדרש כדי לשנות את מסלול חייו. מבזבזן חסר דאגות, הוא הפך למשקיע נדל"ן מתחיל עם תוכניות גדולות לעתיד. הסיפור שלו מוכיח שלפעמים, כל מה שצריך כדי להגשים חלומות הוא קצת הדרכה והכוונה מהאדם הנכון.

קריאה לפעולה:
האם גם אתם מרגישים שאתם יכולים לעשות יותר עם הכסף שלכם? אל תחכו! פנו עוד היום לשטרן משכנתאות לפגישת ייעוץ ללא התחייבות. מי יודע – אולי גם אתם תגלו שיש לכם פוטנציאל שלא חלמתם עליו. הצעד הקטן הזה יכול להוביל לשינוי גדול בחיים שלכם!

רוצים לחסוך מאות אלפי שקלים במשכנה שלכם?

עוד מאמרים בנושא
התחלת שיחה
אנחנו זמינים
הי 👋
איך אפשר לעזור לך?