מהפח אל הפסגה: איך הצלנו משפחה שסורבה למשכנתה ברגע האחרון

מהפח אל הפסגה: איך הצלנו משפחה שסורבה למשכנתה ברגע האחרון

דמיינו לעצמכם את התסריט הגרוע ביותר: אתם חותמים על חוזה לרכישת דירת חלומותיכם, מרגישים שהגעתם סוף סוף אל המנוחה והנחלה, ואז – בום! הבנק מודיע לכם שהוא מסרב לתת לכם את המשכנתה. זה בדיוק מה שקרה למשפחת כהן*, ואיך בשטרן משכנתאות הצלחנו להפוך את הסיוט הזה לסיפור הצלחה מרגש.

משפחת כהן, זוג צעיר עם שני ילדים קטנים, חתמו בהתרגשות על חוזה לרכישת דירת 4 חדרים במרכז הארץ. הם קיבלו אישור עקרוני מהבנק למשכנתה, והכל נראה ורוד. אבל שבועיים לפני מועד התשלום, הבנק הודיע להם שלאור בדיקה מחודשת, הם מסרבים לתת להם את המשכנתה המובטחת.

הסיבה? התברר שאחד מבני הזוג עבר לאחרונה שינוי בתנאי העסקתו, מה שהשפיע על יציבות ההכנסה המשפחתית. הבנק ראה בכך סיכון מוגבר וחזר בו מהבטחתו. משפחת כהן הייתה על סף אובדן הדירה, המקדמה ששילמו, ואפילו החלום שלהם לבית משלהם.

בשלב הזה, הם פנו אלינו בשטרן משכנתאות. מיד הבנו שאנחנו במירוץ נגד הזמן, אבל גם ידענו שיש לנו את הכלים והניסיון להציל את המצב. הנה מה שעשינו:

1. ניתוח מעמיק: תחילה, ערכנו ניתוח מקיף של המצב הפיננסי של המשפחה. גילינו נכסים ומקורות הכנסה שלא הוצגו נכון בבקשה המקורית.

2. בניית תיק חדש: יצרנו תיק משכנתה חדש ומשופר, שהציג את המצב הפיננסי של המשפחה באור חיובי יותר ומדויק יותר.

3. ניצול קשרים: הפעלנו את הקשרים שלנו במערכת הבנקאית כדי לקדם את הבקשה במהירות ולהביא אותה בפני מקבלי ההחלטות הנכונים.

4. משא ומתן: ניהלנו משא ומתן אינטנסיבי עם הבנק, תוך הצגת נתונים ואסמכתאות שתמכו ביכולת ההחזר של המשפחה.

5. פתרונות יצירתיים: הצענו מבנה משכנתה ייחודי שהפחית את הסיכון מבחינת הבנק, תוך שמירה על יכולת ההחזר של המשפחה.

התוצאה? שלושה ימים לפני המועד הקריטי, קיבלנו את הבשורה המשמחת – הבנק אישר את המשכנתה! משפחת כהן הצליחה לעמוד בהתחייבויותיה, לשלם את יתרת הסכום במועד, ולקבל את המפתחות לביתם החדש.

הסיפור הזה ממחיש את מה שאנחנו בשטרן משכנתאות יודעים כבר שנים – אין דבר כזה "בלתי אפשרי". עם הידע, הניסיון והנחישות הנכונים, אפשר להפוך כל "לא" ל"כן".

אם גם אתם נתקלתם בסירוב או בקשיים בדרך למשכנתה שלכם, אל תוותרו. צרו איתנו קשר עוד היום בכוכבית 3416 או השאירו פרטים באתר שלנו. יחד, נמצא את הדרך להגשים את החלום שלכם לבית משלכם.

* שם המשפחה שונה לשמירה על פרטיותם.

רוצים לחסוך מאות אלפי שקלים במשכנה שלכם?

עוד מאמרים בנושא

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

התחלת שיחה
אנחנו זמינים
הי 👋
איך אפשר לעזור לך?